Sunday, March 11, 2012

ASSALAMUALAIKUM SEMUAAA! lame seyhhh tak update blogg huhuuu...
ianyaa semua disebabkan perasaan malass yang teramat sangat hahha...
okeee stop ! saya dahh merepekk dahh nii..
29/2/2012 hahhaha tahu tarikh ni??
haha 4tahun sekali je tarikh ni akan adaaa..and saya tak tahuuu kenapaaa tarikh ni yang si dia pilih..pelik kannn??
sayaa tak tahu kenapa awak pilih saya ,saya tak tahu kenapa awak sayang sayaaa..awak kannn  ramai kawan perempuan kenapa awak tak pilih je mereka-merekaa semuaaa tu?? kenapa awak pilih saya??
sayaa nak awak tahu yang saya dah start sayangkan awakkk ..sayang sangat-sangat tau takkk??
honesly saya jeless kalau awak dengan kawan-kawan perempuan awak tu .walaupunn dorang tu kawan awakk jerr tapiii tetap JELESS! hahaha sebab awak macam lebih penting kan mereka-merekaa semuaa tu daripada sayaa...hemmmmmm :(
AWAAKKK! saya tahuuu saya banyakk sakitkan hati awak , saya marah awak, kadang-kadang terlepass gak bahasa-bahasa yang awak tak sukaaa percayaa lahh saya tak ada niat pun nak cakap macam tuuu..
saya sayang awakkk sangat-sangat tolong jangan pergi dari hidup sayaaa...
sebab lepas awakk memang tak kan adaa pegantinyaa lagiii...
TOO mr R :) <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment