Wednesday, August 29, 2012

HELLO S.I.N.G.L.E. !!


Hello SINGLE !
Again :) zaman single menemui kuntum .. hahaha memangg kuntum dan single tak dapat dipisahkan ...
mestiii ada yangg tertanyaa-tanyaa kan kenapaaa tak sedihhh?
hahaa gilaa tak SEDIHH ! meraungg semuaa adaaa. sampaii mak cakap kuntum Bo**H sebab mengeluarkan Air mataa yang suci ini untuk lelaki macam diaaaa....
sakit kepala dengar mak membebel macam nak hantukkk je kepalaaa ni.
tapi ada sebaris ayat mak yang buat  kuntum rasaa sayuuu SUMPAH !sayuuu mak cakap kenapa nak mengis untuk orangg macam dia? kalau mak dengan abah dah tak daa nanti kakak menagiss macam ni takkk?
Aishhh makk kenapaa tanyaa soalan macam ni ? But masaaa tu Air mataa lagii laju daripadaa butir-butir bicaraaa . Diam seribu bahasaa yang kedengaraann hanyalah esakkan tangisan ..
macam-macam nak cakap kat johor boleh laa kuntum kuat sebab ada mak !
bilaa kat perlis nanti ? tak mustahil manaa ja yang kuntum pergi kuntum akan jumpaa dia..
ingat mudah ke nak lupakan ? NUMBER TELEFON , GAMBAR, TEXT , dann segalaa bagai tu boleh padam tapi KENANGAN ? hemmmmmmm
Mak ckp masa ni kena ingat ALLAH s.w.t . selawat banyakkk-banyak sebab waktu ni laa syaitan akan cari jalan untuk sesatkan manusiaaa... sebab tu lahh ramai yang bunuh diri bilaa putus cintaa ..
INSYAALAH . kuntum tak kan buat benda mengarut macam tu sebab  kuntum ada keluarga , kawan-kawan yang selalu ada disamping kuntum . :)

Dear Girlfrendss : Tolong jangan tanya kenapa kuntum dan si diaa Berpisah sebab tak da alasan pun.
kuntum pun tak tau nak explain mcm mana ..
haishhhh! yang kuntum tau jodoh tu rahasia Allah S.W.T . cepat atau lambat ia pasti datang juaa :) mula-mula memang susah nak terima kenyataan tapi segalaanya bisa di atur dong! :)
haha kuntum kan kuattt .. hikhikhik ..

DEar RA : tak ada sebab untuk kita bermusuh kerana perpisahan ini keputusan bersama .
maaf buat masaa sekarang ni jangan kita berjumpa kerana ianyaa akan menyulitkan keaadan lagi .
hidup dengan baik dan terima kasih diatas kasih sayang yangg anda berikan kepada saya . Tipulah kalau saya katakan perasan cinta saya dekat awak dah hilang . tapi insyaallah kalau awak boleh lupakan sayaa dan saya pun boleh lupakan awakk :)



No comments:

Post a Comment