Friday, October 26, 2012

HARAPAN !



DIA HADIR TANPA DIPINTA ,
DIA PERGI TANPA BICARA .

Salam Aidiladha kepada semuaa umat ISLAM :)
Best ta rayaa ? kalau sesapa yang duduk bahagia Utara mesti meriah kan ? mak kuntum cakap
kalau Raya Aidiladha Lebih meriah berbanding Aidilfitri ...

Ehh tadi Jumpa Ex Classmate Masa Form 5 dulu .
masing-masing dah berubah, dah berkerjaya dann dah adaa yang nak Kawin pun .
aisshhh ! jelesss-jelesss ..hahha Dear Mira . Kuntum bangga dengan perubahan yang dilakukan .
INSYAALLAH  suatu hari nanti kuntum pun Akan melakukan kewajipan umatnya Seperti mira juga .
Terkejut tadi dia ajak datang rumah . Ingatkan buat kenduri biasa . rupa-rupanya Cik Akak sorang ni nak jadii bakal Isteri dah . Alhamdullilah . Maaf kalau ta dapat datang Majlis mira nanti takot busy lahh . Kuntum akan sentiasaa doakan yang terbaik untuk mira :)
Esok Kuntum post picture Oke !

Oke! BACK TO REAL TOPIC .

kuntum ta nak mention nama dia . Sebab takut ada yang terguris hati .
Tak sangka Hari tu Hari last kita jumpa . Kenapa Awak buat sAya macam ni ?
Awak hadir disaat Saya kehilangan dia . awak yang memberi semangat . awak menghiburkan hati saya .
Awak yang Membuat airmata kegembiraan, kesedihan saya mengalir tanpa dipinta .
saya tanpa sadari harapan itu timbul dalam diri saya . Puas saya tepis . Tapi saya hanya insan yang lemah . dan Awak seolah-olah memberi harapan .
Hari demi hari Saya lalui bersama awak . BAHAGIA .
itu yang mampu saya ungkapkan . Jika ALLAH kirimkan awak untuk menyembuhkan luka saya .dah ALLAH menetukan awak bukan untuk saya saya redha .
TAPI  tolong bagi tahu apa salah saya kepada awak . kenapaa mendiamkan diri . awak seolah-olah bayangan yang muncul dalam air. apabila Air berkocak awak lenyap .
kalau lah saya tahu hari tu adalah terakhir saya bertemu awak . akan saya hargai awak . akan saya rakamkan setiap detik bersama awak .
tapi saya hanya insan biasa yang tidak boleh melihat masa hadapan .
Allah sedang menguji saya . ya saya tahu . insyaallah saya akan sentiasa sabar. tapi tolong lenyapkan lah bayangan awak di dalam akal fikiran saya seperti awak lenyap kan diri awak .

Mungkin hari ini dan esok saya masih tidak dapat lupakan awak ,
Tapi percayalah Hari-hari seterusnya akan saya lalui tanpa awak ,
dan saya akan lupakan awak .
apabila Ingatan saya terhadap awak sudah lenyap .
Jangan Awak hadir kembali ,
Kerana melupakan awak Adalah perit bagi saya .
Dan disaat itu saya akan Abadikan kenangan kita di dalam kamus masa lampau saya .

 DEAR AHR :)
you won't hear my name again . kita mungin tidak akan besama di dunia ,
mungkin di akhirat kita akan disatukan .



No comments:

Post a Comment