Thursday, December 29, 2011

dia..dia ..dan hanya diaaaa

asalamualaikummmm blogerr semuaaaa.....petang yang sangat-sangat indahhhh..indah nyaa ciptaan ALLAH tak ada cacat celaa nyaaa....
ALHAMDULILLAH! saya masih bernafass hari niii dan berharap esok dan hari- hari seterusnyaaa saya masih lagii bernafasss.....tapiiii saya hanyaa mampu merancang dan hanyaa ALLAH SWT yang mementukannn....

SI DIA 
tak dinafikan masih muncul dalam hidup saya...dan saya sendiri takut nak lupakan bilaa dah takut nak lupakan mestii la ingat diaa hari-hari kan....
tapi saya masihh ada kawan-kawan yang beri nasihat untuk lupakan dia...tapi sayaa tak bolehhh..
FIRST LOVE kan!! even ada hari yang saya bersemangat nak lupakan dia tapiiii bilaaaa ingt balik kenangan bersama diaaa semuaaa tu hilangggg macam tu jerrr....kenapaaa ngan sayaa ni...!! SOMEONE tolong bagi tau sayaa cara nak lupakan diaaaa PLEASEEE!!

No comments:

Post a Comment