Saturday, December 10, 2011

takkk adoo mooodd :(

hari ni aku malasss gilaaaa ....dah nak balik perlis dah dengan asseigment aku yang tak siap-siap lagi .
test tinggal beberapa hari jer lagiiii ....seriusssly takde mood nak stdy..
rasa macam nak lari jauh-jauh ..lari kat semua tempat yang semua orang tak kenal aku...
boleh dikatakan macam lari dari masaalah....
YEAHHHH masaalah apaaa masaalah aku ni ! aku pon confius tak taw ape masaalah aku yang pastinyaa bilaa aku ingat DIA mesti akn timbulnyaa perasaan macam ni ..kenapa aku tak boleh lepaskan dia ..
aku tengok orang lain senang jer nak lupakan ex-ex dorang ada tu baru putus pagii petang dah dapat pegantinyaaa...but AKU??
kenapa mesti mengharap pada sesuatu yang mustahil?

apa nihhhh!!

ngongggg kan aku nihhh!
kenapa dia tak nak lepaskan aku ? dia dah ada peganti aku tapi still cari aku lagi...aku benci dia TAPI..semakin lama aku benci dia semakin aku ingat kat dia semakin rindu kat dia kadang-kadang sampai aku rasa nak pergi kat dia dan cakap kat dia aku sayang dia lagiii...patah tumbuh hilang berganti betul ke pepatah tu?? kenapa sampai sekarang aku tak dapat lupakan dia walaupun aku cuba letak nama orang lain kat dalam hati ni tapi sampai sekarang DIA jer yang adaaa...
tu laaa orang kata cinti itu butaa...ni aku bukan setakat cinta jer yang buta mata aku hati aku buta sebab dia sorang jerrrr....haha penangan cintaaa!! yeee kerrr?? heeeemmmmmmmm
aku mengharapkan ada orang boleh sayang aku lebih daripada aku sayang orang tu...
kadang-kadang lain yang kita harap lain yang kita dapat kan!
oke lah sampai sini jerr aku mengarut hahaha nak siap kan asseigment! selasa ni dah kena hantaarrr...
mintak-mintakkk laa sempat siapppp....

No comments:

Post a Comment