Thursday, January 26, 2012

awak tiruuu saya...........

asalamualaikummmm sii gadis dan si jejaka semuaaaa.....
hope awak-awak semua sihat laaa yerrrr.....
oke hari ni kuntum nak cerita something yang agak menyakitkan hati dan membuatkan sy putus asaaa...haaaaha (ayat TAK bolehh gooo ) okeee!
tadi on FB (MUKA BUKU) tau apa yang sy nmpakkk?
gambar awek si jejaka yang saya stlk ..oke tak ksah laa kan hak dia nak ada awekk ker ape ker...saya cuma secret admire dia jer....
oke yang menyakitkan hatiii nya bilaa saya buka jer wall dia tau apa yang saya nampakkk??


                  JENG JENG JENG.......
hahahah...gambar awek dia peluk anak patunggg!! tak ksah laa kan perempuan dan anak patung mostlyy memang tak dapat dipisahkannn okee!
anak patung dia sama macam anak patung sayaa! arggghhhhhh!! tension nyaaaa dalam banyak-banyak anak patung kenapa laaaa anak patung macam tuuu juga dia nak pelukkk? sama macam sayaaa!
TAK SUKA OKE!
hahahha....
bende murahhh kan ! sooo bersepah laaa dijualll yee dakkk...
tapi jenapa awak pilihh yang tuuuu ....dah laaa kawan-kawan saya tahuu saya STLK si diaaaa
anak patung kitaa sama  comformmm saya kena gelakkk....
okeee! heeeeeeeee

No comments:

Post a Comment