Friday, January 27, 2012

TAK ADA REZEKI..

assalamualaikum..awak-awak yang berada depan lappy niii....
hahahaha...hari ni nak share 1 ceritaa oke memandangkan cuti sem ni saya duduk di rumah jerrr soo bila ada oRang mengOFFER kerja saya pun gembiraaa laaa walaupun cuma 2harii jaa...
okeee alkisah nya superviser saya yang dulu mencari perkerjaaa untuk beberapa hariii...okee no hal 2hari jer kann! ingatkan dia nak suruh jaga juscoo soo terbayang laaa wajah kawan-kawan tempat saya berkerjaa dulu...terutama MR .A sihat kah dia? ingat lagi tak ekkk dia kat sayaa...
berangan punyaaa berangan sekali AKAK tu cakap jage outlet..oke jawapan nyaa dahh terang-terang TIDAK!! hahhaha soo melepas laaa habiss segala IMPIAN musnah berkecai  :( ...sedih pun ada jugak tapii tak sangat laaa...ingat lagii kali terakhir saya kerjaa MR.A ckp jangan berenti..dia janji tak buat saya marah n nagis dahh tapi nak sambung belajar kan tak boleh nak kata apa dahh laaa...
dia marah sangat time tuu sampai dia ckp "KAU BELAJAR TAK BOLEH JAUH LAGI KE?" oke itu ayat terakhir dia dan dia pergii macam tuu jer...
mungkin tak de rezeki saya nak ckp kat dia "KALAU KAU TAK BG AKU PERGI AKU TAK PERGII"
kalau laa masa boleh diundurkan kembali ...........segalaa nya mungin berubahhh..
yeahhh tapi hakikatnyaaa tidakkk...
hidup mesti diteruskan...
KALAU ADA JODOH TAK KEMANA .....

No comments:

Post a Comment