Tuesday, September 25, 2012

AHMAD HAMDAN B. RAMLI



TWO MONTHS WITH YOU !
 



 Ingat lagi first time kita kenal ?
Ingat lagi Waktu kita gaduh ?
Ingat lagi waktu kita rehat sama-sama ?
Ingat lagi waktu kita dating ?





Alahaiii R.I.N.D.U segalanya tentang awakk ! .
kalau lah waktu boleh berputar kembali . akan saya rakamkan setiap detik bersama awak :)

Dear boyfriend :
Maaf sebab dulu selalu cakap kat awak yang saya benci TRIPLE kat awak :(
akal terfikir lain , hati terdetik lain , manakala mulut berbicara lain . segalanya terlepas cakap .
saya marah awak , saya pukul awak , awak senyum je kan ?
haisssh JAHAT kan saya ?
Segala masaalah saya luahkan pada awak . awak akan dengar tanpa merungut, tanpa berbica walau sepatah pun . TERIMA KASIH :)

terima kasih sebab datang raya rumah saya hari tu :)
kesian awak . dah la penat . kena cari rumah saya lagii .
saya dah cakap tak payahh datang kan . tapi awak datang jugakkk ..
NASIB awakk lahh yerr ...

Sejak hari tu kita RAPAT sangat-sangat . sampai ada yang membuat andaian sendiri .
hahahah .
Hari terakhir saya bekerja . haisshh kenagan terindah oke !
sanggup awak naik teksi sebab motor awak rosak semata-mata nak rehat sekali .
hahahha saya akan tunggu awakk walaupun awak tak suruh :)

seriously waktu kita skype hari tu dan awak menagis sebab rindu kat saya.
terharu sangat . SANGAT-SANGAT . tak sangka saya begitu teristimewa dimata awak ..
(hahahha perasankan )?
setiap kali skype kalau tak awak yang menagis mesti saya yang menagiss .
INSYAALLAH saya akan dengar lagu yang awak bagi kat saya. hari-hari saya dengar :)
dan sampai sekarang kita masih berhubung . saya harap hubungan kita akan kekal sampai bila-bila INSYAALLAH :)

Abg Adam : jaga diri baik-baik oke . walau apa pun yang terjadi kuntum doakan yang terbaik untuk abg :)
jaga kesihatan abg tu sebab kebelakangan ni kuntum dengar abg asyek batuk jer .
insyaallah satu hari abg akan jumpa jugak perempuan yang akan terima abg seadanya.
walau apa pun yang terjadi abg kena yakin pada diri sendiri . biar lah apa yang orangg sekeliling nak cakap pasal awak . saya kenal awak :)
awakk kerja elok-elok yea. ingat rezeki tu ada kat mana-mana . buat dengan ikhlas . :)

P/S : DOA ADIK UNTUK ABANGNYA :)





6 comments:

  1. Alahai... bahgianya both of you.. ena doakan semoga korang bhgia hingga ke syurga ye.. setiap kisah cinta seseorang sngat berbeza... ^.^

    ReplyDelete
  2. anyonyo...sweetnyer couple nih...smoga berbahagia yer..

    * salam singgah...=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdullilah . allah kirim dia untuk sy :)

      Delete