Sunday, September 23, 2012

..........



Haii Hai Halloww :)
pejam ,  celik ,makan , tidur dah  hari AHAD ! ..
kenapa dengan hari ahad ? kalau ikut kiraaa dalam Minggu hari ni genap minggu ke 4 kuntum singgle :) bermakna da sebulan lahh kan ? 


ALHAMDULLIAH :)

mulaaa-mula perit sangat-sangat ! mana-mana pergi terserempak
nak lari dikatakan pegecut .. bila buat tak tau dikatakan hati kebal ..
Awak yang hanya mendengar cerita sebelah pihak akan melebelkan saya sebagai pesalahnya .
kepada yang tidak berpuas hati di atas perpisahan kami Tolong terima kenyataan :)

BEfore balik johor Hari tu pagi-pagi lagi dapat text dari seseorang yang berbunyi

si dia          : kak . kau balik bile ? hari tu EX kau text aku
KUNTUM : yoo. tak tau lagi mengapakahh ? EX aku ? dia bilang apakahh ?
Si Dia        : Sayang kau lagi lah apa lah ... panjang sangt aku malas nak membebel kat kau ..
KUNTUM : manee jelah . aku malas nak fikir. biar je lah .
Si Dia        : bagus. kau boleh kak . hahahaha. .

About the Text kuntum dah bace and No comment about that , benda dah lepas dan masing-masing dah bawak haluan sendiri . JUJUR diakui kuntum BAHAGIA dengan kehidupan sekarang .
Maaf sebab memulangkan segala pemberian awak kepada sy . Malas nak ingt lagi .
mulakan hidup baru dan lupakan benda yang lepas . EHhh dengar-dengar dah dapat pegantinya .
Semoga bahagia . INSYAALLAH tak ada sedikit dendam pun terhadap awak dan bakal yang baru itu . Awak berhak mendapatkan yang lebih baik .

Setiap apa yang terjadi ada hikmahnya :)
Dan Alhamdulliah  kalau saya tau begini penghujungnya tak akan sy keluarkan air mata sy kerana awak :)
dalam setiap perhubungan KESETIAAN  tu penting .
pada mulanya sy tak percaya apa yang teman sy katakan . tapi pabila dua orang berkata benda yang sama hati ini terdetik . Sanggup dia lakukan ini kepada aku ?
ingat ALLAH itu maha adil :)
Awak buat yang terbaik dan Allah akan membalasnya yang terbaik . saya akan mendoakan yang terbaik untuk awak .

P/S : tak sabar nak cuti SEmester . Keluarga dan SESEORANG menunggu kuntum di johor ...
FINAL EXAM please be nice with me :) doakan yang terbaik untuk kuntum ye :)


No comments:

Post a Comment