Wednesday, November 21, 2012

AKU, KAU DAN DIA




Kadang-kadang aku keliru dengan perasaan Aku sendiri.
Seriusly AKu tak tau apa aku rasa sekarang ni .
pendek kata keputusan yang aku telah lakukan telah meyakiti aku sendiri .
Aku tak lahh sekejam macam kau sangka . kata hati dan Tindakan yang sedang aku lakukan ini .
kadangkala tidak selari dengan tindakan yang sedang ku lakukan  .
EGOKAH AKU ?

Takdir Sudah tertulis Dimana Dalam kisah hidup aku kau adalah pelakunnya,
MAAF aku ta sesempurna yanng disangka .
aku juga punya perasaan seperti yang kau rasakan .

Jangankan kau , Sedangkan AKU sendiri kadangkala tidak memahami diri ini.
Aku terpaksa Lakukan Meski hatiku berat .

DIA hanyaa watak sampingan yang ada dalam kisah hidup aku . 
DIA hadir tanpaaa ku pinta 
DIA jugaa seperti kita pernah merasai kesakitan .

DAN Aku seolah-olah memahami dirinya.
DAN akhirnya menjerat diriku sendiri .
DAN kau . Teruskan hidup ini tanpa aku .
DAN aku akan melalui hari-hari tanpa kau .
DAN ianya adil bukan buat kita .


♥ maafkanlah, walaupun hati TAK MAMPU bertahan..

♥ maafkanlah, walaupun hati terpaksa menanggung KEPERITAN..
♥ maafkanlah, walaupun hati berkata TIDAK..
♥ maafkanlah, walaupun hati ini SELALU disakiti..
♥ maafkanlah, walaupun hati merasa TERPAKSA..
memaafkan itu lebih baik dripada berdendam..kerana dendam itu hanya menambah menyakitan hati yang telah disakiti..




--> Pesan pada hati,  usah terlalu membenci akan satu wajah, kerana rindu pasti bertandang.. 

--> Pesan pada hati,  jangan merindu pada kenangan, kerana pasti akan mengalir air mata kesedihan..

--> Pesan pada hati,  jangan dikenang kenang akan cinta lalu, kerana akan ada kecewa yang hadir.


MAAF KERANA ADA KAU DAN DIA DALAM CERITA HIDUP AKU .



No comments:

Post a Comment